CONCURSO POPULAR DE FOTOGRAFÍA «HAZTE LA FOTO EN EL APLEC» – CONCURS POPULAR DE FOTOGRAFIA «FES-TE LA FOTO A L’APLEC»

  CONCURSO POPULAR DE FOTOGRAFÍA "HAZTE LA FOTO EN EL APLEC"
Peñistas y visitantes, tenéis que inmortalizar vuestra presencia en el APLEC haciéndoos la foto en los fotocalls que encontraréis en el recinto del APLEC, da igual si lo hacéis con la cámara digital más moderna o simplemente con vuestro móvil.

Nuestros FOTOCALLS, divertidos y originales, estarán situados en:
– 1 en el Pórtico de Entrada
– 1 en la entrada al RESTAURANTE DEL RECINTO
– 1 al lado del Stand de información del Aplec / Fecoll en la calle central del recinto de las peñas.

Junto a cada "fotocall" encontraréis la información de cómo hacer llegar vuestra foto al concurso (máximo 2 por persona), colgándola, desde vuestro móvil, tableta u ordenador, en la aplicación que encontraréis en www.iltrida.com/concursos . Podéis hacerlo al momento, o antes del día 10 de junio de 2016.

Sólo por subir tus fotos te regalaremos un código de 10€ para que lo gastes en productos digitales de la prestigiosa firma HOFMANN, copatrocinadora del Concurso.

VOTACIÓN POPULAR, hasta el día 25 de junio, todas las fotos presentadas a concurso podrán ser votadas por todo el que quiera en la misma aplicación. Se sorteará otra escapada de fin de semana enre las personas que participen en las votaciones populares de las fotos.

Un jurado escogerá la mejor foto entre las 20 fotos más votadas, y será la ganadora del premio, que consistirá en una escapada de fin de semana. Antes del día 30 de junio. Se comunicarà por la redes sociales

(*) Todas las fotos presentadas podrán libremente ser utilizadas por la Fecoll en formato digital o impresas para la promoción del Aplec.
—————————————————————————-
  CONCURS POPULAR DE FOTOGRAFIA "FES-TE LA FOTO A L’APLEC"
Penyistes i visitants, heu d’immortalitzar la vostra presencia a l’APLEC fent-vos la foto en els fotocalls que trobaràs al recinte de l’APLEC, dona igual si ho heu fet amb la càmera digital més moderna o simplement amb el vostre mòbil.

Els nostres FOTOCALLS, divertits i originals, estaran situats a:
– 1 al Pòrtic d’entrada.
– 1 al RESTAURANT DEL RECINTE
– 1 al costat del Stand d’informació de l’APLEC / FECOLL al carrer central del recinte de les colles.

Junt a cada "fotocall" trobareu la informació de com fer arribar la vostra foto al concurs (màxim 2 per persona), penjant-la, des del vostre mòbil, tauleta tàctil, u ordinador, a la aplicació que es troba a www.iltrida.com/concursos . Al moment, o abans de tot el dia 10 de juny de 2016.

Només per pujar les teves fotos et regalarem un codi de 10 € per que el gastis en productes digitals de la prestigiosa firma HOFMANN, copatrocinadora del Concurs.

VOTACIÓ POPULAR, fins el dia 25 de Juny 2016, totes les fotos presentades a concurs podran ser votades per tothom que vulgui a la mateixa aplicació. Es sortejarà una altra escapada de cap de setmana entre las persones que participin en les votacions populars de les fotos.

Un jurat escollirà la millor foto entre les 20 fotos més votades, i serà la que guanyarà el premi, que consistirà en una escapada de cap de setmana. Abans del dia 30 de juny. Es comunicará mitjançant les xarxes socials.

(*) Totes les fotos presentades podran ser lliurement emprades per la Fecoll en format digital o impreses per la promoció de l’esdeveniment

Deja una respuesta

Publicaciones relacionadas

Comienza escribiendo tu búsqueda y pulsa enter para buscar. Presiona ESC para cancelar.

Volver arriba