CONCURSO DE SELFIES DEL APLEC DEL CARAGOL EN INSTAGRAM – CONCURS DE «SELFIES DEL APLEC DEL CARAGOL EN INSTAGRAM

 CONCURS DE «SELFIES DEL APLEC DEL CARAGOL EN INSTAGRAM
En aquest concurs pot participar tothom que porti uniforme de penyista (inclosos els Visitants Oficials de l’Aplec), i es tracta de fer-se «selfie» o sigui fer-se una foto d’un mateix (o en grup), amb l’uniforme de penyista o el de Visitant Oficial. La teniu que penjar en el vostre Instagram amb el hashtag  #selfie_aplec_iltrida i el premi que guanyaran els 3 selfies que esculli el jurat seran:
– 3 Caps de setmana, 2 Nits, Hotel 3***/4**** esmorzars inclosos, cadascun d’ells vàlid per 2 persones, per Espanya Peninsular o Andorra, a gaudir en temporada baixa o mitja.

A més, si ens envies un email a tecnologia@iltrida.com indicant que has participat en aquest concurs, et regalarem un codi de 10 € perquè gastis en productes fotogràfics digitals de la prestigiosa marca HOFMANN.

Pots participar fins al dia 10 de juny de 2014. El dia 15 de juny, de totes les fotos amb el hashtag del concurs, el jurat triarà les 3 que guanyaran el premi directament.
ANIMA’T I PARTICIPA!!

 CONCURSO DE SELFIES DEL APLEC DEL CARAGOL EN INSTAGRAM
En este concurso pueden participar todo el mundo que lleve uniforme de peñista (incluidos los Visitantes Oficiales del Aplec), y se trata de hacerse un «selfie» o sea hacerse una foto de sí mismo (o en grupo), con el uniforme de peñista o el de Visitante Oficial. La teneis que colgar en vuestro Instagram con el hashtag  #selfie_aplec_iltrida y el premio que ganarán los 3 selfies que escoja el jurado serán:
– 3 Fines de semana, 2 Noches, Hotel 3***/4**** desayunos incluidos, cada uno de ellos válido para 2 personas, por España Peninsular o Andorra, a disfrutar en temporada baja o media.

Además, si nos envías un email a tecnologia@iltrida.com indicando que has participado en este concurso, te regalaremos un código de 10 € para que gastes en productos fotográficos digitales de la prestigiosa firma HOFMANN.

Puedes participar hasta el día 10 de junio de 2014. El día 15 de junio, de todas las fotos con el hashtag del concurso, el jurado elegirá las 3 que ganarán el premio directamente.
ANÍMATE Y PARTICIPA!!

Deja una respuesta

Publicaciones relacionadas

Comienza escribiendo tu búsqueda y pulsa enter para buscar. Presiona ESC para cancelar.

Volver arriba